Depremin Gölgesinde 23 Nisan: Hüzünlü Bir Çocuk Bayramı Depremin Gölgesinde 23 Nisan: Hüzünlü Bir Çocuk Bayramı
Akedaş Elektrik Perakende Satış A.Ş. tüketicilerine daha iyi hizmet verebilmek için her geçen gün
gelişen teknolojiye uyum sağlamaya ve bu yeniliklerle tüketicileri için online hizmet ağını
genişletmeye devam ediyor.
Akedaş Tüketici İşlem Merkezlerine başvuruda bulunmaya gerek kalmadan mesafeli satış sözleşmesi
ile abonelik başvuru işlemlerini e devlet üzerinden dakikalar içerisinde gerçekleştirmek artık çok
kolay.
Son iki yıldır dünya olarak yaşamaya devam ettiğimiz pandemi sürecinde de dijital kanallarını aktif
olarak kullanan ve tüketicilerine bulundukları yerden hizmet vermeyi amaçlayarak bu doğrultuda
çalışmalarına devam eden Akedaş Elektrik Perakende Satış A.Ş., E devlet üzerinden
gerçekleştirilebilecek bu yeni işlemlerle yine tüketicilerini düşünüyor. Tüketicilerinin zamanının
değerinin her zaman bilincinde olan ve bundan tasarruf edebilmeleri için bütün kolaylıkları yakından
takip eden Akedaş Elektrik Perakende Satış A.Ş. dijitale verdiği önemi de her fırsatta vurguluyor.
Tüketicileri yakından ilgilendiren yeniliklerle ilgili bir açıklama yapan Akedaş Elektrik Perakende Satış
A.Ş. Genel Müdürü Sayın Medine Tanış, E devlet sistemindeki güncelleme ile birlikte tüketicilerin
yararlandıkları dijital sistemin alanının genişlediğini belirtti. Daha önce tüketicilerin kullanımına
sunulan hizmetlere ek tüketicilerin zamandan kazanabileceği birçok işlemin e devlet menüsüne
eklendiğini belirten Medine Tanış; “bilindiği üzere Koronavirüs tehdidi tüm hızıyla sürüyor.
Koronavirüs iş ve yaşam alışkanlıklarımızda kalıcı değişikliklere yol açtı. Bu değişim dijital dünyanın
gelişimini daha da hızlandırdı. Akedaş Elektrik Perakende Satış A.Ş. olarak bu süreçte hem
tüketicilerimizin hem de çalışanlarımızın sağlığını düşünerek tüm dijital kanallarımızı aktif bir şekilde
kullandık. Sosyal medya ve kurumsal web sitemiz üzerinden birçok yeniliği tüketicilerimizin
kullanımına sunduk. Tüketicilerimize, Tüketici İşlem Merkezine gelmeden, birçok hizmeti dijital
kanallar üzerinden de alabileceklerini gösterdik.”
Çağımızda dijital kanalları aktif olarak kullanabilmenin ne kadar önemli olduğuna değinen Tanış
sözlerine şu şekilde devam etti, “E-devlet platformunda tüketicilerimiz bireysel abonelik başvurusu,
abone fesih başvurusu gerçekleştirebiliyor, ödeme ve borç bilgilerini sorgulayabiliyorlardı. Getirilen
güncelleme için yoğun bir şekilde çalışarak tüketicilerimizin e devlet üzerinden ulaşabilecekleri işlem
ağını genişlettik. Tüketicilerimize çok büyük kolaylık sağlayacak olan mesafeli satış sözleşmesini
uygulamaya alarak abonelik başvuru sürecini online kanallara taşıdık. E devlet üzerinden
gerçekleştirilen bu güncellemeler için büyük eforla çalışarak tüketicilerimize bu hizmeti sunan 3
Şirket olduk. Tüketicilerimiz artık E devlet üzerinden; Bireysel ve tüzel kişi abonelik başvuruları,
abonelik fesih işlemleri, ödeme bilgileri sorgulama, borç bilgileri sorgulama işlemlerini
gerçekleştirerek zamandan tasarruf edebilirler. Tüketicilerimiz e-devlet sistemine giriş yaparak
belirttiğimiz bu işlemleri rahatça ve güvenle gerçekleştirebilirler.”