Boşandığı için lokma döktürdü Boşandığı için lokma döktürdü

Bir kuyumcu markası alışılmışın dışına çıkarak ürün tanıtım fotoğraflarını bir kadınla değil erkek modelle gerçekleştirdi ve beraberinde verdiği mesajla sosyal medyada ses getirdi.

Marka bunun sadece bir reklam kampanyası değil bir farkındalık projesi olduğunu iddia ediyor. Özellikle hedef kitlesi erkek olan markaların reklamlarında kadın bedenini nesneleştirmesi ve obje olarak kullanmasına karşı çıkıyor.   Projeyi takdir eden ve faydalı bulan çok sayıda yorum var, ancak tahmin edeceğiniz gibi bir o kadar da olumsuz yorum ve mesajla kaşılaşmışlar.   Çınar kuyumculuk olumsuz yorum yapanlara da şöyle sesleniyor;   ❝Yakıştı mı erkek adama oldu mu bu şimdi? Bu güne kadar bize yakışmayan bir çok şeyi yaptık aslında kadına şiddet olaylarının hız kesmeden devam ettiği şu süreçte biz sövdük, dövdük, öldürdük, mutsuz ettik, yüzündeki gülümsemeyi çaldık, içindeki küçük masum kız çocuklarını öldürdük kadınlarımızın. Peki tüm bunlar bize yakıştı mı? Bu takılarla fotoğraf çektirmek size utanç bana ise gurur kaynağı. İyi ki yaptık...❞   Bu projenin yarattığı farkındalığın da, tüm gelirini kadınlar ve kadınlara alınan hediyeler ile kazanan bir kuyumcudan bizlere armağan olmasını istiyorlar.