yaşam

Türkiye’nin en değerli markaları açıklandı

Türkiye’nin en değerli markaları açıklandı.Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance, Türkiye'nin en değerli markalarını açıkladı.Brand Finance‘in bu yıl 13’üncüsünü g...

Abone Ol

Türkiye’nin en değerli markaları açıklandı.Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance, Türkiye'nin en değerli markalarını açıkladı.Brand Finance‘in bu yıl 13’üncüsünü gerçekleştirdiği, 2020 yılına ilişkin “Türkiye’nin En Değerli Markaları-Turkey 100” araştırmasının sonuçları açıklandı. Türk Hava Yolları (THY), 2 milyar dolara yaklaşan marka değeriyle geçen yıl olduğu gibi bu yıl da “Türkiye’nin en değerli markası” oldu. Araştırmada ikinci sırayı marka değeri 1 milyar 616 milyon dolar olan Ziraat Bankası, üçüncü sırayı 1 milyar 538 milyon dolarla Garanti Bankası aldı. Türkiye’nin en değerli markaları: 1- Türk Hava Yolları, 1,975 Milyar Dolar 2- Ziraat Bankası, 1,616 Milyar Dolar 3- Garanti BBVA, 1,538 Milyar Dolar 4- Turkcell, 1,361 Milyar Dolar 5- Arçelik, 1,273 Milyar Dolar 6- Türk Telekom, 1.087 Milyar Dolar7- Akbank, 998 Milyon Dolar 8- İş Bankası, 951 Milyon Dolar 9- Yapı Kredi, 876 Milyon Dolar 10- Ford Otosan, 875 Milyon Dolar 11- LC Waikiki, 760 Milyon Dolar 12- Bsh, 603 Milyon Dolar 13- Bim, 595 Milyon Dolar 14- Opet, 570 Milyon Dolar 15- Ülker, 539 Milyon Dolar 16- Vestel, 493 Milyon Dolar 17- Vakıfbank, 458 Milyon Dolar 18- Anadolu Efes, 424 Milyon Dolar 19- Halkbank, 408 Milyon Dolar 20- Denizbank, 395 Milyon Dolar